Je winkelmandje

Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Bogaard Decoshoppen.nl
Operetteweg 42
1323 VB, Almere
Telefoonnummer: 036 – 531 43 02
E-mailadres: info@decoshoppen.nl

Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn aangesloten.