Artikel defect? Wij zorgen voor een passende oplossing.
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Garantie aanvragen
Wij willen je vragen om de bestelling na ontvangst te controleren op defecten en/of schades.
Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om spoedig contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail.
Aanvraag van garantie kun je naar ons e-mailen. Vermeld svp duidelijk het ordernummer in het onderwerp en geef aan wat het defect is met een duidelijke klachtomschrijving, eventueel voorzien van digitale foto’s.
Ook wanneer je het verkeerde product hebt ontvangen verzoeken wij je vriendelijk om spoedig contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail.
Kosteloos retourneren
Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u, afgestemd op uw wensen en situatie, na uw aanvraag per email toegestuurd.